Información 2022-08-09T02:32:19-06:00

O MUSEO MANOLO PAZ ARTE CONTEMPORÁNEO centra o seu discurso temático na Arte Contemporánea e na obra do escultor galego Manolo Paz, tendo como fio conductor a figura e obra do artista. A súa obra é unha das máis transcendentes e representativas no desenvolvemento da arte contemporánea galega. A riqueza artística que alberga a obra de Manolo Paz constitúe un rico legado do Patrimonio Histórico de Galicia.

O Museo está ubicado na desembocadura do río Umia, nun espacio natural de gran beleza paisaxística, un lugar onde o visitante descubrirá obras nas que se perciben a forza, a desnudez da materia e a esencia da paisaxe.

Mapa Fundación

Ver en Google Maps

Coordenadas GPS Latitud 42º 29' 24.65" N Longitud 8º 48' 41.83" W

Necesario concertar visita previa