I Xornadas Fundación Manolo Paz Arte Contemporáneo 2018-03-08T05:45:13-06:00

I XORNADAS FUNDACIÓN MANOLO PAZ ARTE CONTEMPORÁNEO

Venres, 10 de xuño
CONFERENCIAS: ILLAS | PAISAXES | INTERIORES
12.00 h Presentación a cargo do Concelleiro de Cultura, Víctor Caamaño, e o escultor Manolo Paz. O artista Álvaro Negro e o arquitecto Luis Gil Pita, coordinadores da xornada, presentarán a ponencia «El viaje de la arquitectura a la naturaleza. La vegetación entreverada».
13.30 h Premio Fundación Manolo Paz a Xerardo Estévez.
17.00 h Conferencia: “Transformaciones en la obra de ESTAR-ARQUITECTOS”, Aurora Armental y Stefano Ciurlo.
18.30 h Conferencia: “Arquitectura de la vid en la región de Entre-Douro-e-Minho: fenomenología y paisaje” Ana Gallego Palacios.
20.00 h Clausura da xornada cun viño Rías Baixas.

Sábado, 11 de xuño
CATA | RUTA | CONCERTO
12.00 h Cata de viños Rías Baixas a cargo do sumillier José Aragunde, en colaboración coa Ruta do Viño Rías Baixas.
18.00 h Ruta pola desembocadura do Umia, a cargo de Manolo Domínguez, biólogo.
19.30 h Concerto de Jazz. Presentación do novo disco de Paco Charlín Quartet inspirado na obra de Manolo Paz.
Servirase un viño Rías Baixas durante o concerto.